VšĮ SISTEMINIŲ SPRENDIMŲ INSTITUTAS

  • Šeimos konsteliacijos
  • Psichologinis konsultavimas
  • Seminarai, paskaitos, mokymai

Kontaktai:
Tel.: +370 620 91691, +370 637 74700

el.p.: info@konsteliacijos.lt

 


lt ru
 
   
Pažintinis MINDFULNESS užsiėmimas
PAŽINTINIS UŽSIĖMIMAS

EMOCINĖS ĮTAMPOS PALEIDIMAS
SU MINDFULNESS
relax.jpg

VILNIUJE
Kovo 19 d. (ketvirtad.), 18.00-19.40 val.
Fabijoniškių g. 6-3

žemėlapis

ATIDĖTAS

Skaityti dalyvių atsiliepimus

Kviečiame į pažintinį praktinį Mindfulness užsiėmimą, kuriame susipažinsite su sąmoningumo praktikų taikymu, mokantis paleisti savo neigiamas emocijas: nerimą, depresiją, pyktį/agresiją, nuoskaudas, kaltę, išsilaisvinti iš žemos savivertės ar kitų negatyvių emocinių būsenų.
.
Kam skirta?
Ieškantiems efektyvių ir realiai praktikoje veikiančių būdų, kurie padeda tvarkytis su varginančiomis emocijomis bei būsenomis.
.
Pažintinio užsiėmimo metu:
-
Sužinosite, kodėl sąmoningumo praktikos yra tokios efektyvios išsivalant nuo neigiamų emocijų;
- Praktiškai išbandysite kelias technikas;
- Gausite atsakymus į Jums rūpimus klausimus.

Visi norintys, galės praeiti ir pilną
4 savaičių, 8 užsiėmimų Mindfulness kursą – mini grupėje arba individualiai, kuriame išmoks visų šio metodo technikų ir galės jas praktiškai taikyti savo gyvenime... Skaityti plačiau apie pilną Mindfulness kursą

.
Mindfulness arba sąmoningumo praktikos – unikali metodika, 1979 m. sukurta amerikiečių gydytojo Jon Kabat-Zinn, kaip priemonė padedanti susidoroti su stresu bei psichosomatiniais simptomais – neaiškios kilmės skausmais, nemiga, depresija ir daugeliu kitų neigiamų būsenų. Šios technikos ypatingumas – meditacinių praktikų ir šiuolaikinio mokslo laimėjimų derinys, kuris suteikia galimybę pasipriešinti neigiamoms streso pasekmėms bei pasiekti vidinę harmoniją.  


„Neįmanoma išspręsti problemų naudojantis

tuo pačiu mąstymo būdu, kuriuo jas sukūrėte“

Albertas Einšteinas.


Kuomet mus apima sunkūs jausmai, emocijos, mintys – dažniausiai nerandame iš to išeities. Vadinasi, tam reikia „išeiti“ iš savo sąmonės kambario, iš savo uždaro minčių, emocijų rato ir pažvelgti į save, savo mintis, situaciją iš šono, iš išorės.

Mindfulness proceso metu Jūs sugebate matyti save lyg iš išorės – lyg kitą stebimą žmogų, tokiu būdu galite sugrąžinti savo kūno fiziologinį pajutimą, kuris per stresą, neigiamą gyvenimo patirtį ir dėl to patiriamas negatyvias emocijas buvo prarastas. Fiziologinis kūno pojūtis – veiksmingas raktas į normalaus fizinio ir emocinio funkcionavimo sugrąžinimą.

Skaityti apie pilną Mindfulness kursą

MINDFULNESS užsiėmimai labai naudingi žmonėms:

-        Dažnai susiduriantiems su stresinėmis situacijomis, įtampa darbe arba namie.

-        Patiriantiems lėtinį (ilgalaikį) nuovargį.

-        Itin jautriems arba kitaip tariant „viską imantiems giliai į širdį".

-        Sunkiai atsipalaiduojantiems, kai atsigulus miegoti po sunkios darbo dienos atrodo, kad „kompiuteris galvoje niekaip negali išsijungti".

-        Sunkiai reiškiantiems savo emocijas ir jausmus.

-        Kuriems netinka tradicinės psichologinės konsultacijos, nemėgstantiems ilgų išsipasakojimų apie save. Skaityti apie pilną Mindfulness kursą

marius_sulcys.jpgUžsiėmimą ves:
Marius Šulčys
P
sichologas, emocijų terapeutas, Mindfulness metodikos treneris.

El.p.: marius.sulcys@gmail.com

Tel.: 861020421

 

 

 

Kaip nebijoti būti savimi ir ramiai priimti sudėtingas situacijas?
Sąmoningo dėmesingumo praktika MINDFULNESS

Pasakoja psichologas Marius Šulčys

marius sylcys_emocijos.jpg

ŽIŪRĖTI ĮRAŠĄ


 

DAUGIAU VIDEO ĮRAŠŲ GALITE RASTI ČIA